دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 12
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 12
  • بازدید این ماه : 1244
  • بازدید سال : 10510
  • كل بازديدها : 161881
  • 3.143.23.176
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC




ادامه مطلب نظر ()
801
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:31

بازی Silence of the Sleep یک عنوان انحصاری برای PC می باشد که در سبک ۲ بعدی و در ژانر ترسناک و ماجرایی ساخته شده است . در این بازی شما در نقش مردی به نام Jacob Reeves بازی خواهید کرد ، کسی که دلیلی برای ادامه ی زندگی ندارد . او برای پایان دادن به این بدبختی ، خود را وارد یک خواب عمیق می کند . اما زمانی که او از خواب برمی خیزد ، حافظه ی خود را از دست داده است و دنیای قبلی او برایش ناآشنا هستند . ماجراجویی از این جا آغاز می شود و او به دنبال یافتن جواب برای این اتفاق است . یکی دیگر از نقاط قوت این بازی موسیقی متن آن است که برروی پلیر تاثیر خواهد گذاشت . سازندگان بازی را به گونه ای طراحی کرده اند که بین ۲ ژانر بازی یعنی ترسناک و ماجراجویانه ، اعتدال برقرار باشد و از این رو آن ها می توانند محیط ها و مراحل زیبایی را خلق کنند .

 

Silence of the Sleep-POSTMORTEM

 

Silence of the Sleep دانلود بازی ترسناک سکوت خواب Silence of the Sleep




ادامه مطلب نظر ()
634
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 8:56

  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC




ادامه مطلب نظر ()
694
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:45

یک بازی کم حجم و دوبعدی می باشد که به تازگی توسط یوبی سافت عرضه شده است . بازی دارای سبک Arcade میباشد.در این بازی شما می بایست با کمک پارکور موانع را پشت سر بگذارید و همچنین می توانید در بازی به آرامی راه رفته و با دشمنان بجنگید.حوادث ناگهانی و غیر منتظره ای نیز در انتظار شما خواهد بود که شما را غافل گیر می کند.بازی دارای هیجان بالایی می باشد. این بازی را می توان هم سیک بازی های دیگری همچون Shank دانست . وظیفه ی شما نجات دنیا از دست نیروهای شیطانی می باشد . در این بین از مناطق باستانی دیدن خواهید کرد .

 

Outland-SKIDROW

 

Outland دانلود بازی Outland برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
542
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:28

شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Victory At Sea-CODEX

 

Victory At Sea دانلود بازی Victory At Sea برای PC




ادامه مطلب نظر ()
857
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:29

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
811
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:28

– این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 5 PC-CODEX

Episode 5 Only added!

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
899
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:28

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! شاید این بازی شما را به یاد استالکر بیاندازد که در شهری خالی از سکنه و موجودات جهش یافته و مواد رادیواکتیو  سر پنجه نرم میکنید . ترسی که در این بازی به شما وارد میشود تابه حال در هیچ کجا تجربه نکرده اید . داستان این بازی در شهر مسکو اتفاق میافت به نظر میرسد که بعد از حمله اتمی مردم شهر به شبکه مترو  پناه برده باشند و زندگی فلاکت باری را تحمل میکنند !نه گیاهی. نه نور خورشیدی. نه امنیتی که در زندگی دارن و…  با این همه عده ای برای مبارزه مو جودات جان خود را فدای امنیت مردم داخل مترو میکنند.در اول بازی شما میبینید که از نردبانی بالا میروید ولی ناگهان نردبان از جایش جداشده وشما ناچار با گرفتن دست دوستتان جان خودرا نجاد میدهید. ولی شما توسط جانوران جهش یافته کشته میشوید فکر میکنید بازی تمام شده است و فحش به استدیو سازنده ان نثار میکنید !!(من خودم اینو تجربه کردم) ولی این تنها شروع بازی است !

Metro 2033 Redux PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro 2033 Redux pc cover small دانلود بازی Metro 2033 Redux برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
929
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:25

یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد.

Lichdom Battlemage PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lichdom Battlemage Early Access pc cover دانلود بازی Lichdom Battlemage برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1697
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:24

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

Metro: Last Light Redux PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light Redux pc cover small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1054
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:23

بازی نینجای اوکراینی (به انگلیسی: Ukrainian Ninja) یک بازی اکشن برای پلتفرم ویندوز می باشد که پلتفرم بازی های کلاسیک را با گیم پلی و گرافیک های مدرن تلفیق کرده است. جنگجویان نینجا زمین را برای برقراری عدالت به نبرد دعوت می کنند. در این بازی شما فرا می گیرید که چگونه پرش های نینجایی کنید، دیدگاه گسترده ای داشته باشید و مانند یک نینجا نبرد کنید. در این بازی شما به ۳دنیای مختلف سفر خواهید کرد و با دشمنان به هم زننده ی عدالت در جهان به نبرد می پردازید، آن ها را نابود می کنید و مرز و بوم یگانگی را به جهان بازخواهید گرداند.

Ukrainian Ninja PC-OUTLAWS

 

Ukrainian Ninja pc cover small دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
997
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:21

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

Dead Rising 3 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی Update 1-CODEX به پست اضافه شد|

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC




ادامه مطلب نظر ()
1504
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:1

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید